۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان:

از بانوان کبدی کار قهرمان کشور تجلیل شد

از بانوان کبدی کار قهرمان کشور تجلیل شد

زاهدان- با حضور معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان از بانون کبدی کار سیستان و بلوچستان که برای نخستین بار قهرمان کشور شدند، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رباب شهریان شامگاه دیروز در این مراسم اظهار داشت: نماینده استان علی رغم تمامی مشکلات ها و کمبودها توانست افتخاری بزرگ را برای این خطه رقم بزند.

وی افزود: کسب این عنوان قهرمانی به خوبی نشان دهنده پتانسیل و داشته های بسیار خوب در سیستان و بلوچستان که در صورت سرمایه گذاری بیشتر قطعا نشان ها و مقام های بیشتری را برای استان در بر خواهد داشت.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: کبدی مال سیستان و بلوچستان است و باید با تلاش ورزشکاران دوباره به این خطه بازگردد و وزارت ورزش نیز برای پیش برد این هدف تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد.

شهریان اظهار داشت: کسب این قهرمانی مقدمه ای برای پیروزهای دیگر است و باید اعضای تیم با تلاش و جدیت تمرین های خود را پیگری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم با حضور نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل تربیت بدنی سیستان و بلوچستان و جمعی از اهالی ورزش استان برگزار شد.

تیم کبدی سیستان و بلوچستان توانست در چهاردهم بهمن ماه، با درخشش در این بازی ها، در آخرین دیدار خود به مصاف نماینده پایتخت ایران برود و با پیروزی در آن قهرمان کشور شود.

کد خبر 2487954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha